IKEA

Idag slutade mitt semester vikariat på ikea för dem som inte listat ut att det är där jag hållit hus hela sommaren när jag inte skrivit ett dugg här :-)

Det har varit väldigt roligt, ganska slitigt men en väldigt bra arbetsplats! Det roligaste är att jag blir kvar där då jag har fått en tillsvidare tjänst som helgkassör. Tillsvidare känns stort, min första :-) Det är också perfekt att kombinera med studier eller extraknäck i veckorna. Nu ska jag sätta i gång med att leta exjob igen och ta tag i mina studier. Senaste veckan har jag spenderat ca 60 timmar på IKEA och då finns ju inte så mycket tid över till annat.

NU ska jag ha semester i hela 5 dagar :-) SKÖNT !


Och så hoppas jag på i alla fall ett till högtryck i sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0