Sommarens skörd av scrapalster

Det här har jag åstadkommit i scrapväg i sommar. Inte så mycket, men det har i alla fall inte varit helt stillestånd :-) Starka sommarfärger som turkost, klargrönt och knallrosa har influerat mig i sommar. Nu börjar jag kika mer åt det mildare håller och i min sista LO Livsnjutning som jag gjorde idag märker jag i mitt färgval att det blivit sensommar. Jag inspireras mycket av naturen och dem färger som finns runt omkring mig. Just nu använder jag mycket av BasicGreys  och Crate paper's papper. 


Livsnjutning. Daniel njuter i solen en sensommardag 2007. Det var årets första svamputflykt.


Tova i mormor GUnillas klänning från 40talet också iklädd hennes aldeles speciella missnöjes blick. Jag älskar det här fotot och är väldigt nöjd med LO'n också. Jag har inte skrivit journalingtexten än men det är bara för att jag funderar på formuleringen :-)


Tova 2 år. Fina bilder från 2 års dagen.


Tovas 2 års dag. Hon får hjälp av Daniels mormor Helmi (gammel mormor) att öppna ett paket. Väldigt fina bilder tycker jag. 


En layout om sommaren vackraste dag 2007. Jonathan på standen.


Tova och Maja i famnen på mormor när morbror Jonas klippte gräset. Den var allt lite läskig den där gräsklipparen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0