Scrappat


Flygvapenungdom -96. Det var tider det ;-)

Maria, Caroline och jag. Till mitt BOM album som jag gör i formatet 6x12". Något som vet vart dem säljer sådana album ?




Kärlek vid första ögonkastet: Pappa och Tova  2006.





Halloweenfest för 2.. 2002.  Daniel och jag fick för oss att pynta för halloween, klä ut oss och spela läskiga tv-spel. Dock blev det kanske lite overkill ;-) och vi konstaterade att vi nog borde bjudit fler :-)




Mormor och Tova myspratar i Göteborg hösten 2007.




Halloweenkort till Jonathan, eftersom han var hos mamma Cissi.


Jag har några fler LO's till albumet när jag var gravid med Tova, men jag har inte fotat dem än, det kommer !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0